google analytic

Nuffnang

Saturday, September 6, 2008

Cemburu

Usia perkahwinan aku dan husbandku sudah masuk 2 tahun lebih..

Aku cemburu?

Cemburu dengan pasangan lain yang ada gambar kahwin studio dorang.. cemburu dengan pasangan lain yang ada gambar kahwin yang diambil oleh professional photographer...

Time aku kawin dulu.. takat kena amik gambar oleh pakcik studio kat Labuan, which i appreciate so much... amik gambar untuk 3 event.. upacara nikah, berinai dan bersanding.. pakej tak mahal pun.. time tu aku tak terasa pun nak amik gambar oleh pro atau amik gambar studio.. because of limited budget...

Jadi.. lepas dah kawin ni.. ekonomi pun sudah semakin stabil..(money is not an issue..chewah.. tak riak ni... malahan aku bersyukur kepada Tuhan di atas rezeki yang dianugerahkan..) aku ada to do lists yang aku mau lakukan...

  1. Amik gambar studio me and my husband – tukar costume tak hengat.. aku nak amik gambar pakai gaun kawin cam omputih, baju korea ke, baju apa2 la yang ada.. pastu mesti romantic....siap peluk2 and cium2 tak hengat gak.. hahaha (apa kisah.. dah kawin maa..hehehe).. pastu semua flaws dapat diedit.. kena pulak dengan lampu studio.. yang penting.. hasilnya mesti tip top dan professional...
  2. Amik gambar studio untuk Zizou sorang... aku nak dia amik gambar pakai costume pirate ke, singa ke, gajah ke.. tarzan ke... apa2 la.. yang penting, gambar2nya mesti cute.. pastu aku hantar pi talent agency.. kalau ada rezeki, ble kena panggil casting... hahahahaha....
  3. Last but not least... amik gambar kami bertiga, outdoor... zizou pun dah pandai berjalan.. jadi mesti banyak action menarik hati yang boleh dibuat...
  4. Dan tidak dilupa, satu gambar studio bodo2 untuk gambar hari raya kami bertiga... ni buat pagi raya nanti... warna tema raya tahun ni? Daddy dan Zizou pakai baju melayu warna merah hati.. aku pakai kebaya nyonya warna pink.. hehehe..

That's all... cerita cemburu aku yang bertempat... hehehe..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...