google analytic

Nuffnang

Tuesday, June 16, 2009

Entry saja-saja

Ya ampun.... kerja aku di opis sekarang makin berlambak-lambak...

Nak nak bulan jun ni... tetiba permohonan datang mencurah2.. kalau due bulan ogos, mesti bulan ogos tu la tiba2 datang sekelepuk macam tu..

Resam manusia.. suka buat kerja last minute..

Sudahnya? Aku juga yang seksa..

Ditambah dengan ada pertandingan 5S next week..

Aku sudah mula start meng 5s kan cubicle aku semalam..

Tak cukup masa la... nak stay back opis lambat sikit, kesian pula dengan Zizou..

Mau datang weekend, kesian sama si daddy and si Zizou..

Penyelesaian? Kena 5s hari2...

Disiplin itu penting...

Gambate ne!!!

Aku tidak sabar menanti 25 jun... mari kita lihat siapa yang kena!!! (Next week aku blog apa jadi that day)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...