google analytic

Nuffnang

Friday, August 20, 2010

I am equipped

Pasal mau belajar, kena la ada notebook.. tambah-tambah study master computer science. Kegunaan yang paling banyak harus-haruslah internet (email, FB, downloading notes), word processing (buat assignment, tutorial) dan programming (penat kepala otak)...

Khas untuk study aku ni, aku beli netbook IBM Thinkpad X100, portable harddisk, Canon 3 in 1 inkjet printer dan tidak dilupakan, meja boleh lipat dari Ikea (boleh buat kerja dari atas katil sahaja). Yang bestnya, all in RED!!!(oh.. kecuali printer tu, kalau ada yang warna merah, bagus juga)

I love them, tapi ada sikit perkara yang aku kurang puas hati:
The netbook? Cepat habis bateri.. cepat panas pula tu.. duhhh....
The portable harddisk? No complaint wut so ever..
The printer? Memang bagak.. hasrat di hati mau beli laserjet printer ja.. tapi aku bukan mau print banyak pun.. ok juga la.. boleh scan, make copy dan kegunaan utama, print..
Foldable desk from Ikea? boleh la... tapi lama2 kerja atas meja tu pun buat sakit belakang...

Terbaru, aku beli meja study (I am soooo comitted.. huhuhuh)
Bila sudah habis study nanti, abang edi boleh guna as his home office.. 




dan tidak dilupakan, retractable mouse aku yang murah dan berwarna pink..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...