google analytic

Nuffnang

Saturday, September 25, 2010

Sibuk, naya dan syukur

busy yang amat...

aku ada research paper yang perlu disubmit by this coming 30th sept.. sekarang aku macam sesak napas.. macam tiada masa... padan muka... siapa suruh bercuti gila-gila time raya ari tu... (buat penat ja mengusung notebook balik kampung.. kunun mau buat assignment, sudahnya... jadi tukun ja all the time 10 hari aku balik labuan ari tu..)

walaupun aku belum study, assignment belum siap, dan masih banyak assignment lagi yang hampir due, sejujurnya... aku tidak sabar mau cuti semester.. tapi kalau mau cuti bermakna kena final exam dulu... naya...

peduli la... i know myself.. dan aku bersyukur kerana ditemukan jodoh dengan kakak-kakak yang paling rajin di UKM... :) they are my groupmate..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...