google analytic

Nuffnang

Tuesday, November 20, 2007

Advance wish from Mummy: Happy first birthday Addin Zidane!

Tidak lama lagi, Zizou akan melangkah ke umur 1 TAHUN! Aku dan Edi mmg excited tapi dalam masa yang sama, kami mmg teda idea apa yang sesuai dibuat untuk sambutan hari jadi si Zizou ni.

Makan kek? Hmm… aku dan si edi bukanlah omnivor yang suka sangat makan kek. Setakat satu slice tu boleh la… Zizou makan kek? Well, aku dan si edi memang la amat berhati2 dalam isu food apa yang boleh diberikan kepada Zizou due to his sensitive skin issue. But lately, teda lagi eczema menyerang Zizou. Adakah kerana pertahanan tubuhnya sudah semakin membanggakan? Maybe.. but still, mesti terus berwaspada.

Adakah aku perlu buat party? Atau mungkin kami hanya buat sambutan bertiga sahaja? Kami ada dinner voucher di Hard Rock CafĂ©. Aku ada juga buka mulut untuk lunch di HRC untuk sambut besday Zizou. Tengok la.. kalau edi setuju, boleh saja… tapi macam boring ja kalau makan bertiga2.. tambahan lagi, Zizou pun bukan reti makan sangat… takut dia mengamuk pula time lunch tu…

Apa yang pasti, pada tarikh keramat tu, 3 Disember 2007 (setahun lepas, tarikh ni la aku sakit bersalin lepas tu kena putung Caesar), si Zizou akan dicucuk imunisasi – aku pun tidak sure imunisasi apa yang dia akan kena.. hehehe… sian anak mummy… ala, sakit sekejap ja… untuk kebaikan Zizou juga… pasal sudah ada experience Zizou kena cucuk, ambil darah, tidur di wad – aku suda teda perasaan sedih sekiranya Zizou menangis kesakitan sekiranya untuk tujuan kesihatan Zizou juga…hatiku suda kering… yang penting, Zizou sihat..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...