google analytic

Nuffnang

Thursday, August 14, 2008

Merepek meraban

Alana oh Alana

Follow tak I’m not smarter than a fifth grader? Aku tade la suka sangat, tak suka pun tidak. Biasa2 je.. tapi husband aku suka tengok benda alah ni. Bila dia dah on Starworld, aku join je la. Aku pun jenis suka jawab trivia. Most of the times, aku rasa performance aku setakat ni boleh tahan. Paling kurang USD25,000 tu ble kot dalam tangan. Tapi aku sah2 lemah part US Social studies, US history and US geography. Ye la… mana aku belajar benda alah sume tu.. (serta merta aku teringat buku ensiklopedia Grolier si Zizou yang banyak dalam stor tu…nak kena baca ni..)

Peserta2 yang join INSTAFG ni akan dibantu oleh 5 orang student sekolah rendah yang terer2. Tapi dalam budak 5 orang tu, ada sorang budak pompuan ni nama Alana suka sangat bagi jawapan bangang2 dan ble buat muka selamba lepas dah bagi jawapan bangang. Semalam, dah kena sound ngan sorang peserta bekas student West Point ni. Ambik ubat… tapi tu la strategy dorang kot… kalau semua bebudak tu jawab betul je.. naya la si Mark Burnett.. hehe..

Lipstick jungle

September 2 nanti ada cite baru kat Starworld… tajuk dia Lipstick Jungle.. yang buat aku excited tu, cite ni diadaptasi dari novel si Candace Bushnell. Orang yang bertanggungjawab tulis Sex and The City. Pastu cite ni ada unsur2 killer heels jugak. Bestnya… lately, Selasa aku boring pasal Desperate Housewives dah habis.. Sindarela pun dah tade.. Ugly Betty aku dah tengok.. so, boring2 je la… Lipstick Jungle will fire up my Tuesday nite again! (harap-harap best le..)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...