google analytic

Nuffnang

Thursday, March 18, 2010

monolog si pemalas

Minggu ini..
aku sungguh MAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSS tahap gaban...

aku rasa la...
sebab, aku kena menyiapkan assignment yang senang bangat tapi menjadi amatlah SUKAR sebab aku benci tahap gaban dengan orang yang aku kena deal bersama itu.

tambahan pula, aku rasa macam weak jaa.. tiap-tiap malam aku jadi zombie menjaga si Zara yang sedang tidak sihat - batuk dan selsema. Kesian betul tengok dia tidak lena tidur sebab batuk tidak pandai habis.

Jauh sekali dari merungut. This is what every mothers do. Worrying about their kids. Aku harap batuknya ni cepat sembuh atau transferkan sajalah batuk tu sama aku.. biar mummynya ja yang sakit.

tapi cuaca sekarang... panas sebelah siang, petang-petang hujan.

next week, kena pergi kursus PTK lagi. boringnya yang amat. aku belum sedia apa pun ni. rasa macam - takat dapat lulus pun jadi lah..

rasa amat demoralized.

aku sedang gila baca pasal melancong ke europe ja sekarang. aku harap at least by next year aku sudah sampai sana. I wish!

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...