google analytic

Nuffnang

Tuesday, February 22, 2011

Myra in the house!!!

Not in my house exactly.. but in my sister's (Tasha) house..

innocent.. 


gaya Michael Jackson

Myra - anak buah kandung yang ditunggu-tunggu. Setelah perkahwinan si Tasha and her husband, Rizan berusia lebih 2 tahun, barulah dapat si baby Myra ni.

Dan secara rasminya, aku sudah menjadi makcik!!!! Sebelum ni pun aku makcik juga to 2 nephews and 4 nieces - semua anak buah sebelah Abang Edi. Sekarang ni, merasa la juga aku jadi makcik untuk anak adik aku sendiri.

Addin dan Zara pun sudah ada kawan. Kalau tidak, selama ni, anak aku dua orang ni ja la yang menjadi pujaan dan kemanjaan atuk, nenek, makcik dan pakciknya di Labuan.

Myra lahir pada 16 Februari 2011 jam 11.25 malam. Berat 2.4 kg ja.

Bermata sepet, berkulit putih.

Rasa tidak sabar untuk melawat Myra. Tapi sekarang ni, aku ada constraint dari segi usin dan masa (banyak assignment). Kena tunggu lepas exam barulah aku balik Labuan.

p/s: Addin sebenarnya mengharap si Tasha ada baby boy. Konon dia ble ajak main senapang sama-sama. Poor boy. Tunggu la next cousin pula... (Auntie Tasha beranak second one).. Mummy malas mau ada adik baby dalam masa terdekat ni. hehehe..

2 comments:

  1. hehe.. baru ku tau si addin ada harapan begitu, tgu la 2nd baby ya insyaAllah... :)

    ReplyDelete
  2. nda jua basar la harapannya tu.. ia lupa kali suda.. tapi bole jua la mun kau mau plan yg second.. kasi rapat nya urang..

    ReplyDelete

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...