google analytic

Nuffnang

Monday, November 24, 2014

Nebulizer



Dengan tidak mandi dan tukar baju segala, pegi klinik dekat area rumah pukul 7.30 pagi. 


Luluh hati.
First time la anak aku kena macam ni.
Mungkin untuk orang lain yang ada asthma, dorang sudah sampai tahap tidak heran.
Tapi untuk anak aku yang kebanyakan masanya sihat walafiat (Alhamdulillah), ni first time la untuk aku dan Addin.

Belum sampai tahap ada asthma.
Cuma, kerap batuk dan shortness of breath.
Petang semalam start.
Asyik mengerang mengadu tak larat (penat) dan sakit perut.

Aku suspek badan Addin ni masuk angin.
Walaupun sebelum tu dia berselera makan nasi berlaukkan ayam kunyit (Addin's favorite) di Restoran Khadijah's Kitchen di Seksyen 11.
Kalau mau kata masakan tu tercemar, rasa macam tidak.
Sebab aku dan Zara makan elok ja. Tiada sakit perut.
Dan Addin tidak kena cirit birit.

Semoga Addin cepat sembuh.
Semoga Addin dan Zara sentiasa sihat.
Lepas ni mau kena jalan jauh. Risau mummy ni.
Mau cuti jaga anak, tiada cuti lebihan pula.
Huhu.

Nasib baik sudah cuti sekolah.



No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...