google analytic

Nuffnang

Wednesday, March 22, 2017

Kemaskini cerita dalam blog - September 2016

#latepost #throwbackpost

Antara 12 bulan dalam tahun 2017, mestilah bulan ni yang aku paling ingat seumur hidup aku sebab Emir Aslan lahir dalam bulan ni.
Tapi ada cerita lain juga yang worth remembering dan worth to be documented in my blog supaya aku ingat sampai bila-bila.

 My last outing with my friends sebelum aku meletup.
First pregnant pic with Emir of mine yang aku upload masuk dalam social media.
Lepas aku upload gambar ni baru la ramai kawan-kawan FB dan IG aku tau yang aku pregnant. 
(Sebelum tu pun ada sudah yang tau sebab Abang Edi ada post gambar kami scan di klinik di FBnya).  

 Kami punya outing tu kind of adhoc sebab tiba-tiba ja aku ajak keluar sebab aku mengidam mau makan dimsum.
Hehehe. Nasib baik ada kawan-kawan mau melayan permintaan. 
Kami menjamu dimsum ni di Dolly Dimsum, NU Sentral. 

 Bulan 9 tu adalah musim tarap. Nasib baik dekat area rumah ada Pasar Borneo.
Berabis la aku bangun pagi on Saturday sebab mengidam tarap ni.

 Selamat hari raya Aidiladha!
Mukaku bak bulan penuh!

 Kelupis diimport khas dari Labuan.
Rendang ayam aku masak sendiri. 
Dan tahun ni juga aku ada buat korban sebahagian lembu.
Semoga urusan aku beranak nanti dipermudahkan. 


   Bergambar dengan my husband and my in-laws depan rumah mentua.
Kebetulan semua ada di KL. Jadi dapatlah kami raya haji bersama-sama.
Bulatnya aku di situ. 

Dan pada 26 September 2016, saat yang dinanti-nantikan telah tiba. 
Kami dianugerahkan hadiah dari syurga. 
Emir Aslan diberi nama :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...