google analytic

Nuffnang

Sunday, May 27, 2007

I want to buy a digital camera

Semuanya adalah kerana aku terlalu excited mau pegi family vacation this weekend. My in-laws mengajak ke Balok. Aku excited bukan kerana ke Balok, tapi kerana dapat pergi Kuantan (aku pernah study asasi UM dulu di sini for 1 year and a half). Rasa rindu sangat.

Oleh kerana camera phone aku sudah rosak (dan aku malas mau hantar repair), tambah pula camera phone husband aku langsung tidak best (nama ja 2 mpxl.. tapi langsung tidak dapat menandingi camera phone aku yang canggih..hehehe… I really love my camera phone – sony ericsson k750i). So, I think this is the best time for us to buy a new camera – to capture all good moments with Zizou.

Tapi ada masalah sket, me and my hubby, both bukan gadget savvy…have to seek “expert” advise dari kawan-kawan…hehehe… byk juga guide yg aku dapat… insyallah aku akan applykan malam ni…(mau beli camera malam ni). Wish me luck!


No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...