google analytic

Nuffnang

Friday, January 4, 2008

Dapur dulu-dulu

Skg ni aku tgh kemaruk mau beli electric oven. Sebenarnya aku sudah ada benda alah ni… dapat hadiah time kawin dulu.. tp psl time tu aku mmg tade minat mau baking semua ni, aku bagi la sama mama aku.. mama aku ada oven bulat butterfly tu ja…

Jadi, bila minat mau baking tu timbul, aku minta balik sama mama aku, dia kata malas dia mau bawa ke KL all the way dari Labuan. Dia suruh aku beli baru ja. Pasal dia kata bukan mahal pun.

Mmg tak mahal pun, mampu ja aku beli satu… Cuma, aku fenin… tatau mau beli brand apa, besar macamana….

Time aku surfing2 tenet, aku pun ternampak la satu gambar ni… rasa macam pernah nampak ja.. aku rasa, time aku kecil2 dulu, mama aku pakai dapur macam ni…




Teringat zaman dolu2….

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...