google analytic

Nuffnang

Tuesday, January 29, 2008

Muffins

Semenjak aku beli oven aku yang tak seberapa tu… rajin la aku cari resipi yang mudah2 untuk di try.. setelah 3 trial yang hampes… mula2 tak jadi langsung, second was lembab – pasal aku letak penuh2 dalam paper cup, third was bantat).. akhirnya aku macam mengalah.. aku buat kek batik… hahaha… habis la aku masukkan semua ingredient yang ada.. almond, cashew, kismis… tapi husband aku puji.. dia cakap setaraf macam brownies di Hard Rock Café… hahaha.. org opis aku pun cakap sedap…


Semua pujian aku ambil secara positif.. aku nak try bake lagi.. kali ni aku beli tepung segera… hahaha.. tapi aku mau lebih adventurous… aku try buat strawberry jam muffin… hasilnya, MENJADI!!.. still, laki aku cakap tak sedap, psl dia kata strawberry jam tu manis.. ah, tak kisah la.. yang penting, JADI! Nanti aku mau try buat yang ada cheese pula..

Dan aku semakin perasan, aku kembali kembang macam time mengandung dulu… nak kena maintain ni… keding tamau, kembang pun minta dijauhkan…

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...