google analytic

Nuffnang

Friday, May 2, 2008

Dilemma mencari kasut

Aku ada banyak kasut. Hmm.. ble kata kasut ke? Ke sandal? Pasal bagi aku, kasut ni kalau bertutup semua, or tutup separuh ke… kalau kasut tutup semua, aku ada kasut sukan sepasang.. kasut tutup separuh, ada kasut kerja sepasang jenama Vincci.. lain-lain kasut tu (or sandal), semua jenis yang terbuka..

Mau cari kasut ni bukannya senang.. aku rasa Vincci saja ada saiz kasut untuk aku – saiz 3. Tu pun kena cari design kasut yang kecil, yang ngam2 dengan potongan kaki aku.

Hari tu, aku cari kasut kerja – kasut yang tutup habis for formal use. Semua pun longgar.. even yang bersaiz 3. Bila try, masih ada banyak gapnya..

Sekarang ni, aku rasa kaki aku saiz 2. Mana nak cari?

ramai juga yang cadangkan kepada aku - cari kasut di kids department... cheh... ingat aku ni hape.. walaupun aku ni kiut, tapi aku ni dah jadi mak orang la.. dah le kasut budak2 byk warna pink, ropol2 la.. polka dot la.. dibuatnya aku kena tanggal kasut, naya la kalau orang tau label kasut aku - barbie doll ke, bubblegum ka.. cheh..


Ada ke tempat aku ble tempah kasut? Mahal ke? Warggghhh….

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...