google analytic

Nuffnang

Friday, July 18, 2008

Merepek meraban

TGIF!!!!! (Aku tak penah makan kat TGIF ni.. husband aku cakap biasa2 je.. bila aku nak try makan sana yer? Hari ni la nak? Tapi husband aku tak suka western… dia kata dia tekak melayu.. tekak aku international.. semua jenis makanan aku nak try… dulu b4 husband aku berkenalan ngan aku, dia tak penah la nak try nasi dagang ke, sushi ke, nasi kerabu… lepas kawin, dia plak jadi peminat… hehehe)


Politik bongok…

Aku menyampah parti A. ngan parti B tu lagi la aku benci.. pastu ada parti2 lain tu aku tak amik port langsung..

Liwat la.. skandal la.. rasuah la.. sekongkol ngan yahudi la.. perhimpunan haram bangang la.. tunjuk bontot la.. minyak naik la.. debat la..

Kalau dah politik tu.. susah le nak cari yg clean pun…

Elok lagi masuk parti C.. sah2 tak buat apa2.. duduk senyap je… cakap je lebih.. tapi tak kacau orang langsung..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...