google analytic

Nuffnang

Tuesday, December 9, 2008

Cabut gigi...

suppose balik pada selasa, 9/12. tp pasal cik abang request nak balik lambat sebab dia ada byk delivery kena buat last minute (invoice kena hantar b4 tutup akaun hujung tahun).. jadi aku ambil keputusan, cik abang balik lambat.. aku dan zizou balik awal.. yiehaa..

berdua dengan zizou naik flight from kl to labuan for 2hrs and 25 mins? nice... nasib baik tidak ramai passenger.. zizou dengan obedientnya makan nasi goreng cina dan sempat take a nap for 45 minutes.. tidak byk drama.. maybe dia tahu, mummynya kena jadi ibu tunggal kejap.. kalau ada si daddy, bole la mau ngada2...apa yg aku tau, by the time the flight landed, lantai bwh seat kami tu was a mess.. dengan nasinya la, tisu.. stuffs... hehehe... sorry ye cik stewardess..

we will be here for a week.. setakat 3 hari aku stay sini.. zizou gembira.. mungkin kerana ramai orang yg melayan.. dan aku belikan dia toy truck baru.. he seems very happy..

aku? suara aku serak2 basah due to batuk dan selsema yg tidak berhenti2.. salah sendiri juga, liat mau ke klinik.. lepas tu, gusi geraham paling hujung atas sebelah kanan pula terasa sakit yg amat.. tiada nikmat makan.. went to dentist pada hari raya haji, tp tiada satu dentist pun yg buka.. cheit...

pagi ni, awal2 aku pegi dentist.. punya la ramai yg menunggu.. sampai turn aku, dentist tu cakap geraham aku tu tumbuh senget.. so, bergesel dengan pipi dan gusi.. tu la jadi bengkak.. dia nasihatkan? cabut ja.. aku mmg tidak kisah.. yg penting penderitaan aku berakhir... at last.. utk masa less than 15 minutes... bius+cabut.. taraaa... aku bahagia.. hehehe..

dan skrg, aku memblogging using my sister's notebook.. tidak sampai sejam lepas cabut gigi, kapas penahan darah suda dibuka... setelah 3 jam, kebas kesan bius sudah hilang.. tp aku pun suda telan ponstan awal2..this tooth thing, is nothing... kalau aku boleh survive masa berpantang lepas caesarian, apa la sangat cabut gigi ye tak...

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...