google analytic

Nuffnang

Tuesday, December 16, 2008

Selamat Pengantin Baru!

masuk hari ni, sudah 4 hari since adik aku, Tasha bergelar isteri orang kepada lelaki pilihan hatinya, Rizan. dorang ni berjumpa time kerja sama-sama di AirAsia Labuan. skg, si Tasha is waiting for her KPLI posting... harap2 dpt di Labuan jugak la... kalau dpt tempat lain, kesian juga tu kan kena pisah2 sama lakinya..

dan macam biasa, sudah menjadi tradisi keluarga belah bapa aku, kalau ada orang kawin ja.. semua urusan akan dibuat secara bergotong-royong - no catering... dan antara orang yg bersusah payah - mesti la aku :)

mata aku pun skrg ni sudah naik eye-bag.. pasal nda cukup tidur dan kepenatan yg amat.. tp aku rasa parents aku lg penat.. sudah la physically penat, fikiran pun penat juga..

nasib ja sepanjang kami berusah tu (berusah means gotong-royong buat kerja in brunei), si zizou memberi kerjasama yg amat baik dengan membanyakkan rehat.. jd, aku pun nda la berapa pening mo melayan anak, mana lagi mo menolong2 buat kerja...

the kenduri turn out well... semua orang gembira... (ya ka? ke ada yg busuk hati tidak gembira.. hehehe.. lantak la..).. the pengantin look happy and pretty/handsome..parents aku pun mungkin menerima duit huluran yg banyak... hehehe..

so, selamat mendirikan rumahtangga kepada Tasha dan welcome to the family to Rizan.. semoga kamu berbahagia dunia dan akhirat...

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...