google analytic

Nuffnang

Friday, October 9, 2009

POST KHAS - HEPI BUFDAY!!!!

smile...

hari ni hari jadi aku...

dan macam biasa (sejak berpacaran dengan abang edi), he will the first person to wish me happy birthday...

semalam abang edi bagi surprise gift... :) a bouquet of roses and a greeting card...

dia cakap tidak boleh bagi besok (which is hari ni) pasal tokei kedai tu bagitau kalau mau dorang yang buat delivery ke opis, petang baru la bunga ni sampai... lepas tu kena order at least a dozen...

abang edi mau jimat belanja - dia beli time tu jugak dan just order 6 kuntum roses ja...

well, i dun mind.... itu pun aku sudah rasa gembira gila...





dalam greeting card tu, abang edi turut wish aku supaya selamat deliver baby... and hope adik zizou lahir dengan sempurna dan cumil.. like me... huk huk huk...

sayang abang edi...

zizou pun sama-sama excited... dia cakap "mmmm.... cantiknya pokok..." pokok tu bunga la kunun...

macamana aku celebrate birthday aku ni?

  • bought a mini laptop, a basketball set and baju basahan gambar ultraman untuk zizou
  • siapkan persediaan untuk menyambut adik zizou - pampers, toiletries, wet tissue
  • beli kek cokelat dari colleague aku - harga rm8 ja.. tp aku suka.. nanti balik rumah, aku pasang lilin... minta zizou nyanyi lagu happy birthday to mummy
  • malam ni mau belanja family aku makan spesel di Ole-Ole Bali -- insyaAllah...
last but not least.... selamat hari jadi untuk aku...
semoga hidup aku diberkati Allah dan dimurahkan rezeki...
semoga aku menjadi isteri dan ibu yang terbaik...
semoga karier aku tip top...

Amin....

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...