google analytic

Nuffnang

Tuesday, October 20, 2009

Posting bosan

Boringnya….

Menunggu adik zizou ni…

Dulu time mengandungkan si zizou, tiada la suspen macam ni… rileks ja… pasal ikut buku punya pasal… ingatkan kena ngam2 40 weeks baru bersalin… sekalinya, si zizou keluar awal…

Yang adik zizou ni pulak… aku expect awal la jugak dia keluar macam abangnya… tapi lambat la pulak…

Aiyak…. Suspen gila…

Sekarang ni, abang edi sudah start balik awal… kalau sebelum ni, lepas maghrib baru sampai rumah.. skrg ni b4 maghrib, dia akan memastikan dirinya sampai… start next week pula, abang edi cakap dia akan hantar dan fetch aku balik dari opis… so, aku tidak payah drive2 lagi…. Aku pun sudah offer si Nurul untuk pakai kereta aku selama aku puasa driving tu…

Semalam, sesi mengeluarkan katil zizou dulu… pasang siap2.. tapi si zizou pula bising mau masuk tidur dalam katil tu.. cheh…

Cikgu zizou pun cerita si Addin Zidane skrg ni suka merajuk di sekolah.. hmmm… sian zizou… makin dekat time adiknya mau keluar ni, lagi meragam perangainya…

Tadi aku pegi beli air zam-zam…

Pe lagi… bosannya…

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...