google analytic

Nuffnang

Thursday, December 16, 2010

Final week of semester break

Baru balik dari cuti-cuti balik kampung... penatnya...

Si Addin Zidane amatlah gembiranya dapat balik kampung... pasal ramai yang melayan... dia siap boleh request mau sekolah di Labuan lagi... huh... banyak cantek.. nda kan la aku mau berpisah dengan anak hero aku nan sorang ni...

Si Zara pula demam+batuk+selsema tidak pandai habis.. thanks to her abang yang menjangkitkan penyakit itu.. and thanks to my siblings yang menjangkitkan penyakit itu kepada si Addin Zidane.. nasib baik aku sehat ja.. ada terasa macam mau kena sorethroat... tapi aku cepat2 bawa minum air masak banyak-banyak...

Selain dari kena demam+batuk+selsema, eczema si Zara pun datang bermaharajalela... aku pun nda tau apa salahnya... pasal air mandi ka tu? cuaca? atau habuk dari bilik pasal bilik kami tu kan jarang kena guna.. Memang selama-lama aku di Labuan+Ranau+KK, amatlah susah mau mengurus si Zara... kerjanya meragam ja.. kalau mau tidur mesti mau menggaru nda pandai habis... nasib la aku ada mama dan adik-adik yang rajin tolong melayan si Zara... kalau mengharap aku sorang ja, mesti jadi mereng..

Banyak betul aku mau sharekan dalam blog ni
Nanti sambung lagi... adios!!!

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...