google analytic

Nuffnang

Tuesday, August 9, 2011

Dilema Cinta

Aku mana ada dilema bercinta sekarang.. Alhamdulillah..
Smooth sailing ja bercinta sama Abang Edi.. semoga bahagia hingga akhir hayat :)
Ni tajuk lagu..
New single by Aliff Aziz and Hao Ren..
Hao Ren ni adalah penyanyi Malaysia berbangsa cina yang menang Astro Quest.. sedap dowh suara dia..
Suara si Aliff Aziz pun memang sedap kan.. Banyak juga lagu si Aliff Aziz aku suka dengar... pasal kebanyakan lagu dia banyak yang catchy..

First time aku dengar dan tengok video klip lagu ni last week di Nusantara Hits channel 713 MTV..

Video klip dia ala-ala korean style..
Mula-mula aku ingat lagu korea.. pasal mamat Hao Ren ni nyanyi, siap acting dengan sorang minah chinese yang comel..
Sekali dengar betul-betul, cakap melayu plak..
Pastu ada adik Aliff Aziz ni plak nyanyi.. tegezut aku.. terus terpaku..

Lagunya memang sedap didengar.. catchy juga..
Dengan video klip ala-ala Korean style, lagu pun best, aku boleh predict lagu ni boleh jadi hit..

Tapi, lepas google punya google..
Lagu ni belum ada lagi online..
Hampa...
Bilalah radio di Malaysia mau kasi pasang lagu ni on air? Sigh..

Aku rasa macam mau dengar lagi lagu ni..
Macam budak remaja la pula.. Huhihu... Sedangkan sudah jadi ibu beranak dua..
Jiwa muda.. :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...