google analytic

Nuffnang

Tuesday, June 12, 2007

Perceraian di kalangan artis

Sebenarnya artis juga manusia biasa. Aku terbaca dalam Berita Harian yang Aziz M. Osman dan bekas isterinya, Vee sudah berpisah. Tertarik pula dengan ulasan wartawan Zubir. Memetik kata2 Dato' Yusof Haslam "Zubir, dalam rumah tangga, kalau nak aman damai, si suami atau orang lelaki kena 100 kali lebih sabar daripada isteri, orang perempuan. Saya sendiri pernah berdepan dengan pelbagai dugaan, tapi alhamdulillah, berkat kesabaran, rumah tangga saya bahagia," kata Yusof. Very true. Mudah-mudahan rumahtangga aku aman dan damai. Mudah-mudahan aku dan suamiku akan tetap sabar dalam mengharungi sebarang cabaran yang mendatang.

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...