google analytic

Nuffnang

Thursday, July 26, 2007

Lagu buat Addin Zidane


Semalam time driving balik rumah, macam biasa, pasang la radio Era. (Ni mmg favorite radio channel aku.. tp lately ni aku macam kecewa sket pasal dorang pindahkan Krill for slot K&K weekdays pagi...huhuhu)..

Lepas tu Linda Onn pun kata lagu lepas ni adalah lagu Buah Hati nyanyian si Farawahida.. (emm...bukan favorite artist aku k...)

Walaupun tidak le gemar (menyampah pun tidak), aku dengar le jugak kan.. pasal aku bukan jenis suka tukar2 channel..

Cheh..boleh tahan la lirik lagu ni... menyucuk hati dan kalbu ku...

aku rasa lagu ni pasal anak yang dilahirkan.. dan ditunggu-tunggu... sepanjang lagu ni kena nyanyikan, aku rasa syahdu ja teringat si Zizou...

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...