google analytic

Nuffnang

Friday, October 17, 2008

Pot Luck di Office

Aku =
Co-Organizer

Apa yang aku bawa =

  1. Bahan2 sampingan untuk Laksa Sarawak dan Laksa Johor seperti hirisan timun, limau kasturi, telur dadar hiris, kacang panjang, tauge…
  2. Cekodok Ikan dan sos cili thai – dalam masa yang singkat, habis… tidak sangka menjadi hits di kalangan penjamu selera… hehehe.. aku bawa pun bukannya banyak.. sebab aku ni merendah diri.. tapi bila orang sudah puji2 ni, next time aku bawa banyak2 la…hehehe
  3. Dodol dari segamat yang diberikan oleh kakak ipar


 

Kesimpulannya =

Aku ni mmg semangat.. sejak semalam aku bertungkus lumus menyediakan bahan2 sampingan sambil tengok Amazing Race Asia.. sebelum tu aku masak dinner, nasi jagung dan sambal sardine… hehehe.. sejak lepas raya ni, malas aku masak sendiri.. semalam tu kira semangat memasak telah datang semula…


 

Hasilnya =

Proud of myself… J

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...