google analytic

Nuffnang

Tuesday, October 28, 2008

Azam – bukan nama baby saya

End of this week – Insyallah, aku pi jalan-jalan cari pasal.. ingatkan aku untuk buat photocopy passport aku, Edi dan Zizou. Excited ka? Excited juga.. tapi aku tidak penah set my expectation too high whenever I'm going to anywhere.. dengar cerita kengkawan..semuanya best saja.. budget? Insyallah.. ada la sikit..

Next week – aku melangkah ke fasa baru dalam dunia karier aku sebagai "saya yang menurut perintah". Tapi fasa baru aku tu, aku rasa macam tiada apa saja.. pasal aku tidak bertukar tempat.. hmm..post saja tukar..

Azam tahun ni – aku harap aku dapat capai target aku tahun ni.. aku sudah bagitau bos aku siang2 mengenai target aku.. insyallah, mudah2an Tuhan bukakan hati bos aku dan hati2 sesiapa yang terlibat supaya target aku tu tercapai.

Azam tahun depan – aku mau capai satu target yang sepatutnya aku berharap untuk dapat tahun ni, tapi kandas. So, aku sudah maklumkan kepada Edi dengan harapan dia akan support aku.. aku mau ambil this particular kelas dan exam… kalau aku lulus, insyallah boleh jadi pemangkin kuat untuk aku capai target aku yang satu ni. Dan aku pun sudah maklumkan kepada bos aku, aku mau ambil satu kursus ni.. supaya aku akan jadi terer dalam topic ni.. so, orang2 yang perasan pandai tidak akan tanya aku soalan2 yang membuatkan aku buduh terpinga2 diserang bertubi2 tanpa belas kasihan sampai mukaku merah macam cili yang masak menyala… kalau dorang mau tanya pun, aku sudah bersedia dengan bekalan yang amat hebat sampai telinga mereka akan berdesing mendengar hujah2ku yang amat bernas dan tidak pernah didengari dari mulut orang lain melainkan dari mulut aku semata2..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...