google analytic

Nuffnang

Wednesday, April 7, 2010

Yenna Solla Pogirai?






Illai illai solla oru ganam pothum
Illai yendra sollai thanguvathendral
Innum innum yennukor janamam vendum
Yenna solla pogirai...?

It only takes you a moment to say No.
To bear the hurt
I will have to be born again and again
Oh! What will your answer be...?

Ondru solladi penne - illai
Nindru kolladi kanne

Do say something, my love -
Or, perhaps, it is best you stay quiet.


 

Ni lagu ciptaan AR Rahman dalam wayang tamil Kondukondain Kondukondain

Aku ble terjebak minat gila dengan cerita ni pasal aku pernah menjadi fan kepada Aishwarya Rai... hampir semua movie lakonannya aku akan beli...

Tapi, serius, lagu ini amat syahdu... walaupun aku tidak faham apa kejadah nya lagu ni cerita pasal apa (dan actually tengok cerita ni pun bukan paham sangat pasal tiada subtitle malay or English... hentam ja tengok cerita tamil – aku beli vcd movie ni di Masjid India..) tapi aku seakan dapat roh lagu ni... chewah...

For the record, Sonali Bendre pun aku suka... aku pernah beli vcd (ye... dulu2 time aku belajar ada vcd ja... skrg ni semua pakai dvd gold disc... next 2 years lagi tidak tahu pakai apa lagi time tu.. maybe pakai thumbdrive ja.. hehehe..) Jadi, dipendekkan cerita aku pun pernah terjebak beli vcd Roja, Hum Saath Saath Hein...

Hasil pembelian vcd movie-movie ini, citarasa aku sudah terjangkit kepada adik-adik aku... hahahahaha... dorang lagi teruk, siap boleh hafal step tarian lagi...

Kami memang 1Malaysia... dari dulu lagi...

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...