google analytic

Nuffnang

Tuesday, June 8, 2010

Ramadan semakin hampir... :)

Aku sudah hantar borang-borang yang berkenaan dan dokumen perjanjian ke Bahagian Modal Insan, JPA. Hampir sejam menunggu, aku dapat surat Tawaran HLP secara Tetap... Hohoho!!

Lepas tu, aku berangkat ke Klinik Putrajaya untuk buat appointment medical check-up. Tarikh yang available adalah dalam 3 minggu lagi... lambatnya... kununnya, mula-mula tu, aku mo buat di Pusat Kesihatan UKM ja, tapi mesin x-ray rosak la pula... tunggu ja la Klinik Putrajaya ni, free lagi tu... kalau pegi Pusat Kesihatan UKM tu, kena bayar RM60... kalau buat di private, lagi la mahal mau mampus...

Lunch break time tadi, aku pigi Alamanda Putrajaya... kunun mau cari buku di MPH dan beli groceries sikit-sikit... singgah jap di Carrefour... ada la pula shooting Ketuk-Ketuk Ramadan...

Aku yang sememangnya jarang tengok adegan shooting-shooting ni, pun ambil beberapa shot guna kamera henpon aku yang tidak seberapa...

 Shila Rusli dan adik Tomok.. aku pun tidak sure apa dorang masak ni.. yang penting ada santan kotak kuning tajuk apa pun aku lupa...


Seronoknya... ramadan semakin hampir...

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...