google analytic

Nuffnang

Monday, June 7, 2010

Nanny McPhee


Excitednya aku....
Ada cerita ni...
Termasuk dalam kategori MESTI TONTON!!! (Aku ada hunch yang mengatakan cerita ni mesti best gilak)

Dulu, tengok yang first movie pun best...




Aku masih ingat lagi, cerita Nanny McPhee tu aku beli DVD9 ciplaks ja.. siap bawa DVD tu ke Labuan untuk bagi si Lina tengok.. time tu kenduri kawin aku.. jadinya, si Lina nda habis-habis memasang dvd ni... semua budak-budak anak peradian dan orang kampung yang meramaikan kenduri aku tu, tengok sekali cerita ni..

Movie Nanny McPhee and The Big Bang ni pun harus aku cari dvd nya juga.. mau kasi tengok ni cerita sama si Addin supaya dia jadi budak yang insaf... hahahaha...

Dan harus juga tengok di cinema.. bila mau? Jumaat ni la.. huhuhuhuh... tengok sensorang di tengahari Jumaat (jika keadaan mengizinkan)...

Ooohhh dan ya... malam ni ada Nanny 911 di NTV7 jam 8.30 malam... tu pun mesti tengok tu.. sesuai untuk ibubapa yang mencari cara yang terbaik untuk mengasuh anak-anak yang sedang membesar – just like me.
kan bagus kalau di Malaysia ni ada nanny yang terlatih untuk diupah menjaga anak.. bukannya mau kena upah bibik indon-indon yang *tut*...



No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...