google analytic

Nuffnang

Monday, July 25, 2011

Alkisahnya, weekend baru-baru ni ialah weekend ketiga kami makan angin petang sambil jogging sambil bawa anak beriadah.

Awal cerita, aku terconcern dengan gaya hidup tidak bersenam keluarga kami ni.
Umur semakin meningkat, jadi amatlah penting untuk mengeluarkan segala toksik yang ada dalam badan ni.
Jadinya, kenalah makan makanan yang berkhasiat dan banyakkan bersenam.
Itulah pasal aku pun rajin buat salad ja sekarang, Abang Edi pun sudah pandai makan tomato mentah pasal terpengaruh dengan aku :)

So, Abang Edi pun selaku ketua keluarga, mengazetkan setiap petang Sabtu dan Ahad sebagai masa riadah keluarga.
Semangat sungguh Abang Edi, siap beli running shoes tajuk Power baru lagi tu di Bata. Ada sales kan.
Kunun tidak mau beli jenama Nike sebab takut nanti jadi hangat-hangat tahi ayam ja.
Bagus la.. beli mahal-mahal pun macam la boleh berlari sepantas angin.
Setakat amatur cam kami ni boleh la pakai kasut asal ada. Lain la kalau sudah tahap masuk marathon bagai.



Aku suka sangat kalau aktiviti keluarga kami ni dapat diteruskan sampai bila-bila.
Dan aku paling suka bila tengok Abang Edi buat stretching, warming up dan berjogging.
Aku tengok Abang Edi macam macho ja.. hehehe.. seperti jatuh chenta sekali lagi..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...