google analytic

Nuffnang

Monday, July 11, 2011

Doa sebelum tidur

Semalam, aku masuk tidur serentak dengan si Addin..
Selalunya, aku masuk tidur dulu atau si Addin tidur dulu..
Untuk pengetahuan, kami semua masih tidur sekali..  :)


So, aku suruh si Addin baca doa sebelum tidur.
Si Addin ni pun baca la..

"Bismikallahhumma ahya wa amutu
Dengan nama Allah aku hidup dan mati. Amin."

"Pandai anak mummy.. okeh.. tidur.. close your eyes"

"Mummy.. kita ni macam mati ke sekarang?"

Pause.. Aku jadi macam ter"puzzle".. macamana aku mau jawab soalan cepuemas macam ni..

"Tidak lah.. kita kan mau tidur"

"Mati tu macam tidur ke mummy?"


"Mati tu macam tidur tapi tak bangun-bangun dah.. kalau tidur ni sekejap ja, besok pagi kita bangun.. oke? Bah.. tidur lah.. "

Aku pun tidak sure si Addin paham ka tidak..
Tapi lepas tu tu terus si Addin diam-diam ja sambil berguling-guling mau tidur..

Besar sudah anak aku ni..

2 comments:

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...