google analytic

Nuffnang

Friday, November 14, 2008

Dear Ex (Part 1)

Ya Tuhanku.. ya diriku..

Malam ni aku find out, dan aku sedar, yang aku amat rindu dengan bekas kekasih aku ni. Rindu bangat!!!!

Aku sedar yang aku rindu dengan ex-boyfriend aku ni.. sebab, bila aku bercerita pasal ex-kekasih aku ni, aku menjadi amat enthusiastic, bertenaga, mataku bercahaya, dan orang-orang yang berada di sekitar aku rata-rata menyokong yang aku perlu kembali kepada ex-kekasih aku tu.

Sepanjang masa, even now, aku masih berfikir untuk bagaimana aku perlu menjalinkan hubungan aku dengan ex-kekasih aku tu dengan sebaik yang seharusnya.

Sedangkan, aku sudah lama ada kekasih baru yang patut diambil perhatian. Tapi malangnya, i'm just not into him. Aku malas mau fikir pasal new lover aku ni.

Tapi, sudah nasib. Ada greater force yang memisahkan aku dengan ex-kekasih ni secara short notice. Punya la aku kecewa...kecewa yang amat sehingga aku boleh menitiskan air mata dan menangis dalam hati more than a week. Aku kecewa sebab orang yang bertanggungjawab jadi tukang cerai ni kata aku tidak ngam dengan ex-kekasih aku ni so i shud be with my new lover.

Aku harap jodohku dengan ex-kekasih aku ni masih panjang. Kerana aku rasa aku menjadi insan yang lebih cemerlang kalau aku masih bersama dia. Walaupun kami banyak masalah time kami bersama dulu, tapi aku tidak kisah. Aku suka. Kerana aku tau, masalah tu tolerable. Aku boleh terima. Dan kami lebih banyak masa gembira bersama daripada masa sedih. Aku lebih memahami ex-kekasih aku tu dan aku lebih suka diri aku time aku bersama dia.

Ooo dan tidak dilupakan... mama ex-boyfriend aku tu pun aku sayang bangat.

Dear ex-boyfriend, I still love you to the max. Kau la boyfriend aku yang paling unggul. Aku harap aku akan jumpa boyfriend baru yang lebih bagus dari kau. Tapi buat setakat ini, you're the best!

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...