google analytic

Nuffnang

Monday, November 17, 2008

Dear Ex (Part 2)

Dear wutever.. hehehe..

Aku ada kasi baca blog aku sama husband aku pasal aku punya last post.

Husband aku mula2 macam terpinga2, siapa la agaknya gerangan yang wifenya rindu ni.

Tapi lepas aku explain lebih kurang.. dia pun cakap “Ingatkan siapa.. kenapa la buat post macam tu, nanti orang ingat yang lain2 pula..”

Hehehehe…

Sesungguhnya, last post aku tu bukan pasal kisah ex-boyfriend dalam bentuk manusia. Tapi berkaitan dengan a part of my life yang amat memainkan perasan penting dalam hidup aku ni. So, pasal benda tu penting, jadi aku consider macam bercenta jugak la… manakan tidak, kalau tidak bercenta, tidak la aku teringat siang malam kadang2 sampai termimpi2.

p/s: tiada ex-boyfriend aku yang aku teringat2 sampai sekarang pun. (kalau betul pun aku rindu dorang2 ni, aku bukanlah bodoh bangat untuk post dalam blog aku… gila ka!)… I’m happy with my current lover aka my husband. Semoga jodoh kami berkekalan hingga ke dunia yang seterusnya. Amin.

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...