google analytic

Nuffnang

Friday, November 7, 2008

Survey saat bingung lagi..

1) Bekas kekasih saya adalah :

Bekas kekasih ke or bekas2 kekasih.. hehehehe.. orang2 yg bertanggungjawab mengajar aku sedikit sebanyak pasal hidup.. so nx time aku tak buat silap lagi..

2) Saya sedang mendengar...

Lagu si Bryan Adams and Barbra Streisand – I Finally Found Someone

3)mungkin sy patut

Tidak mengular..

4) Saya suka

Berbelanja.. dgr radio.. tgk The Nanny.. balik Labuan.. hang out dengan kawan2..

5) Sahabat2 baik sy

Orang yang terima aku seadanya.. kalau aku berjaya, dia tolong tepuk dan tumpang gembira, kalau aku buat silap, dia nasihat tapi tak marah pasal dia tau aku dah besar, tp kalau aku terjatuh dia tak cakap “padan dengan muka kau”.. kalau aku gembira, dia buat aku lagi hepi.. kalau aku sedey, dia tolong ceriakan aku.. (ambitious aku ni.. tp org ni wujud.. thanks my dear friend.. aku tatau le ko baca blog aku ni ke tak…ko kan bz…huhuhuh)

6) Saya x paham...

Kenapa kadang2 aku tidak bersyukur dengan certain thing yg aku dah ada..

7) Saya kehilangan....

Tak hilang apa.. hilang mood kot..

8) Ramai yg berkata...

Yg positif ke yg negative?

9) Makna name saya...

Hope dalam bahasa rusia..

10)Cinta itu adalah...

Seronot time suka2 la.. kalau time benci2 tu.. wish I dun have it..

11)Di suatu tempat,seseorg sdg...

Ntah.. tengah bz kot.. ke ngelat.. lantak la…

12)Saya akan cube...

Resume kerja balik pas ni.. hehehe..

13)Makna SELAMANYA...

Tuhan je selamanya..

14)Henpon saya...

Aku sayang henpon aku..tp aku terfikir untuk tambah henpon HTC baru…huhuh..

15) Bila sy bangun dr tido...

Kalau bangun pagi nyer citer..Aku akan terus pasang iron..nak iron baju kejer..hehehe..

16)Saya paling meluat apabila

Ada orang perasan bagus dengan gaya yang amat sombong.. (boleh perasan bagus.. tapi buat la cara PR yang paling disenangi ramai.. tade la org nyampah sangat kot…)

17) Party adalah...

Kalau aku jumpa kawan2 aku…

18)Hewan yg paling cute penah sy jumpe..

Hmm.. not very an animal fan.. mana2 pun cute.. elmo pun cute.. elmo tu binatang ke? Hehehe..

19) Peringkat umo yg paling menyeronokkan...

Time nak habis belajar degree tu..hehehe..

20)Hari ini...

Hmm.. cite pasal besok la.. aku nak brunch kat bangsar..

21) Mlm ini sy akan...

Tgk dvd yang baru dibeli di Bali..

23) Sy betol2 inginkan...

Pegi satu tempat tu.. granted ke tak yer?

24)bile tgk muke kt cemin pagi td...

Elok gak rambut pendek ni ye.. senang maintain..

25)Soping kompleks...

Aku suka pigi midvalley.. itu adalah taman permainanku time aku belajar di UM dulu..

26) Mkanan segera...

Nugget..megi in my mug.. mee sedap..hehehehe..

27) Ayat2 terakhir kate pd org...

Tu.. kat sana..

28) nak pjgkan TAG NI?

Sapa2 la… aku pun main amik je tag orang.. tak kena jemput pun..huhuhu…

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...