google analytic

Nuffnang

Monday, January 26, 2009

I like...

malam ni malam chinese new year.. kununnya, tahun ni tahun lembu.. (bukan kunun lagi, ini betul kejadian).. mengikut orang cina, lembu ni binatang yang rajin dan tabah... so, kita pun mesti ikut cam sikap baik lembu ni kalau nak dapat byk ong... mana2 lah... asal baik, aku ikut ja...

me and si daddy tingu ni cerita Ah Long Pte. Ltd... syiok juga ni cerita... kelakar... terasa macam mau beli pula dvdnya...

petang tadi ada ulangan AJL23... aku pun menunggu2 la show si Stacy... sebenarnya, time AJL tu... besar harapan aku kalau si Stacy dapat menang Persembahan Terbaik... ya la... showmanshipnya bertenaga... ingat senang ka mo menyanyi lagu fast lepas tu menari lagi? kak britney spears pun selalu miming ja walaupun dia banyak show dan jauh lagi masyuk dari si stacy ni...

tapi, nda apa la, ramai orang bangga sama kau stacy..you have prove to people yg kau best.. walaupun tidak sebest band berjumpa pakcik husin for this time.... tiada rezeki kau kali ni stacy, next2 time mesti ada... biar la bg abang p**o tu menang kali ni... pasal orang p**o tidak akan ke ke mana2 pun..macam anjing dengan bayang2.... ;p

nanti kalau aku terer, aku upload video si statcy di AJL23..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...