google analytic

Nuffnang

Friday, January 9, 2009

Perihal lelaki yang bersenang lenang..

Lately ni, aku selalu juga dengar Sinar FM time driving pagi2 on the way ke opis.. kelakar la juga aku rasa gandingan si Krill dan Salleh Yaakob tu..

Ada sekali tu, Sinar FM ni pun mengulang dengar (pasal radio kan.. kalau tv, mengulang tayang) a part of dalam segmen pagi tu.. ada pendengar hantar SMS.. tajuk pagi tu “Saya geram pasal...”

SMS berbunyi – “Saya baru kawin.. saya nak ada anak. Saya geram dengan isteri saya yang tak nak ada anak sebab dia takut nak beranak.. apa nak takut? Bukan beranak ni takat baring atas katil, pastu push push tu je..” – (sms ni datang dari seorang lelaki yang bongok.. bukan Krill dan SY tu cakap.. ni aku yg cakap)

Respon Krill dan SY – “Amboi.. ko ingat beranak tu takat push push je ye.. ingat macam buang angin je ke”..

Nak tergelak aku mendengar respon dua orang ni...hehehe..

Ni la lelaki.. dorang bukan tau pengorbanan isteri mengandung, melahirkan dan berpantang semua tu... walaupun ada yang diberi rezeki oleh Tuhan proses mengandung dan melahirkan tu mudah.. tapi tipu la kalau orang tu cakap dia tak sakit langsung.. kalau la beranak tu rasa macam kentut ja kan ke bagus..

Dan aku? Aku excited mau try for the second one ni... tapi bila agak2 time sedang ovulation tu.. macam takut le plak.. hehehehe..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...