google analytic

Nuffnang

Wednesday, February 4, 2009

Lift story

Yesterday, ada assembly di ofis aku. Kena buat di tingkat 8. Memang ramai la yang akan hadir assembly tu. Oleh kerana ramai, so masalah selalunya akan berlaku bila sudah habis acara iaitu – kesesakan lift.

Ramai la yg menunggu turn untuk masuk lift ni. Termasuklah aku. Pasal aku mau turun pigi tingkat 5. (Too lazy to take the stair as it was the first time i wear my new shoe... gigit kaki bah). Setiap kali aku mau masuk ja, mesti full. Hampa ja.

Lepas tu, ada satu lift ni, ramai la yang berasak2 masuk. Sekalinya, lift ni nda mau tutup. Rupanya overload suda. Keluar la 4 orang perempuan, baru la pintu lift tu mau bertutup.

Sekalinya, one of them mau masuk balik. Terus jadi overload balik. Keluar la kakak ni.

Aku yang sudah lama menunggu pun, apa lagi... aku cepat2 la masuk lift ni sebelum ia tutup kan berjalan.

No problem at all.. terus pintu lift ni tutup dengan perlahan. Dan, ada la orang2 yang ketawa pasal aku boleh fit in tanpa mengoverloadkan lift tu.

Well, i feel blessed. Banyak kebaikan jadi cumil ni. Hehehehe..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...