google analytic

Nuffnang

Friday, July 17, 2009

Man United is coming!!!!!!

Memang sudah lama tunggu benda alah ni coming... since last year lagi... last year ke tu yang Man U tak kena bagi datang pasal nak bagi laluan untuk AFC bongok tak best tu? hmmm.. rasanya kot...

My husband, as an avid fan of Man U club, selalu la suruh aku masuk manutd nyer website pasal nak tgk latest merchandise by Man U.. terkini, pasal Man U dengarnya dah dibeli saham terbesar oleh orang arab, so he expects logo AIG kat depan home jersey kit Man U pun akan bertukar... but unfortunately, the AIG is still there (for the latest season punya kit)... pasal abang edi sudah banyak jersey Man U yang bertanda AIG, dia pun malas mau beli lagi...

Tapi dia suruh beli jersey lain pula... our latest order, baru sampai semalam...

ada jersey sharp daddy, tshirt belang2 yang materialnya amat berkualiti dan tshirt zizou yang amat cumil...

Petang ni, insyallah aku akan berasak2 dengan 50,000 fans di Stadium Bukit Jalil... dengan keadaan perutku yang makin memboyot.... huhuuhuh... have mercy on me... aku harap semua fan yang nampak aku nanti akan memberikan laluan kepada ibu mengandung...

The reason aku pigi training session ni, pasal 2 tiket yang aku sudah beli secara online, RM98 each akan digunakan oleh abang edi dan bapa aku yang akan sampai KL besok...

Yang training session pass tu pula, abang edi dapatkan pada hari pertama pre-sales ticket dijual di alamanda... aku sudah pesan awal2 sama abang edi, pegi la melanguk di Al-Ikhsan tu awal2, tapi abang edi ni pula yang lambat2... sudahnya, dapat tiket yang harga RM58 ja... dalam masa not more than 2 hours ja tiket RM98 sudah habis... more than RM98 tak mampu le saya.... hehehe...

So, wut i did is, bila tiket sudah boleh secara online, aku pun beli tiket RM98, yang tiket RM58 tu jual sama orang... training session pass aku pegang... hehehehe...

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...