google analytic

Nuffnang

Wednesday, October 20, 2010

Severe Diarrhea

Hari ni masuk hari ke-2 aku kena cirit birit yang amatlah teruk... tidak pernah aku rasa seteruk ni.. aku rasa ni mesti penangan virus.. pasal kalau food poisoning, mana ada lama macam ni..

makan dan minum pun tiada selera.. terasa malas mau makan, pasal kalau makan pun, buat penat aku ja ulang alik masuk toilet..

tapi aku tau aku tidak boleh buat macam tu.. dehydrate nanti aku, kalau sakit lagi teruk, siapa susah? Zizou dan Zara juga yang susah...

sekarang ni, aku berselera mau minum 100plus ja...

dan sekarang ini juga, baru la aku tahu perasaan kalau Zizou dan Zara sakit perut..

heran juga.. kenapa semenjak dua menjak lepas raya ni, perut aku sudah jadi perut murahan... kalau dulu, macam perut lembu.. makan apa pun ok..

sabar, syukur la takat cirit-birit ja.. bukan sakit teruk macam kena kanser ka, asthma ka.. cuma leceh ja sebab mau kena balik2 melawat 'bilik termenung' tapi aku bukan termenung pun.. dan yang penting juga, suami dan anak-anak aku sihat... Syukur alhamdulillah.... 

hasilnya, hari ni aku kena ponteng kelas.. huhuh

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...