google analytic

Nuffnang

Saturday, October 9, 2010

Welcome to Club 30!


Wah.... aku sudah tua!!!!

Tidak la.. bak kata kawan baik aku, Liean, "You're not 30, you're fifteen with 15 years experience.." very nicely said kan..

Ada facebook ni, ramai kawan-kawan yang wish birthday.. yang rapat, tidak rapat pun wish.. bagus kan.. berbunga-bunga hati aku.. terima kasih kepada kawan-kawan!

Ahli keluarga jauh dekat pun ada yang wish.. semua sayang aku :) Alhamdulillah..

aku punya wish tidak banyak.. sikit ja..

1. Cukup sihat untuk growing old bersama suami tercinta
2. Panjang umur untuk dapat mendidik dan membesarkan anak-anak sehingga menjadi 'orang'
3. Murah rezeki untuk dapat membalas jasa ibu bapa dan keluarga tersayang
4. Diterangkan hati untuk score dan dapat master degree..

Amin..

hari ni pun tiada celebration sebab si Zara demam hari ni.. breakfast di McD ja... bagi si Zizou main di playground McD tu.. anak gembira, mummy suka hati.. :)

p/s: semenjak dua menjak aku balik jadi student ni, ramai org fikir aku baru lepas grad, masih muda remaja dan bujang trang tang-tang.. when i said i am a mummy with 2 children, ramai yang macam tidak percaya, including my lecturer... huhuh... sesungguhnya, i am flattered... the moral is, going back to school will make you look younger... :)











No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...