google analytic

Nuffnang

Tuesday, April 5, 2011

No comment

Aku baru dapat wallpost dari adik aku Si Tasha. Dia bagitau yang blog aku tidak dapat dikomen.

Aku heran. Lalu membuka blog aku sendiri menggunakan henpon android merahku untuk mengesahkan dakwaan tersebut. Ternyata betul!!!

Tanpa berlengah lagi, aku pun terus membangunkan notebook merah kesayangan aku dari tidur (sleep) untuk menyiasat dengan lebih lanjut.

Aku pun tidak perasan. Patut la sejak akhir-akhir ni blog aku sunyi sepi ja. Perasan la kunun blog aku ni ada pengikut lepas tu rajin mau komen-komen blog aku. Walhal aku sendiri suka jadi pembaca senyap dan jarang komen blog orang.

Lepas tu aku baru teringat, mesti ada setting yang kacau yang menyebabkan setip entry baru yang aku buat tidak dapat dikomen.

Sekarang suda ok. Jadinya, rajin-rajin la mengomen. Best atau tidak best komen itu adalah dialu-alukan.

:)

2 comments:

  1. tu le I heran,ingatkan mcm ada org yg suka kasi wallpost disable tu..

    ReplyDelete
  2. aku mana ada macam atu.. aku suka bah kena komen-komen ni.. (gatel macam mambang kuning.. hehehe)

    ReplyDelete

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...