google analytic

Nuffnang

Monday, April 25, 2011

Kesudahannya....

Pagi tadi aku sit for my last paper...

Alhamdulillah, walaupun soalannya tidak la senang sangat, tapi boleh la juga aku jawab penuh... Syukur kepada Tuhan..

Tapi boleh pula ada soalan guna kalkulator. Maka dengan tidak malunya aku pun angkat tangan pada pengawas peperiksaan sebab mau pinjam kalkulator orang. Nasib baik la juga kawan sekelas aku tu mau bagi pinjam.. Huhuhuhuh...

Harap-harap boleh dapat A.

Jadinya sekarang, boleh la nyanyi lagu "Bergembira tepuk tangan sama-sama...lalalalala"

Time to balik kampung!!! Time to cuti-cuti... semoga urusan seterusnya dipermudahkan olehNya.. Amin..

p/s: Tidak sabar sudah mau jumpa si little Hana ni.. oh.. dan jangan lupa, lepas urusan cuti-cuti aku ada perjuangan yang lebih besar..

1 comment:

  1. aku pun nda sabar mo jumpa kamu anak beranak ni, sama mo tingu ko punya gigi hehehe

    ReplyDelete

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...