google analytic

Nuffnang

Monday, April 25, 2011

Power Chain lagi..

Lupa pula mau update pasal last braces appointment aku pada awal bulan April (tidak ingat sudah ni bila exact date).... Rasanya appointment tu untuk bulan ketiga.

Tiada apa yang menarik. Doktor tukar power chain. Last month warna putih, yang ni warna kelabu. Tapi warna itu tidak mendatangkan makna sebab power chain tu dipasang di sebelah dalam. Aku rasa, kalau later in the future doktor mau pasang powerchain di gigi aku sebelah luar (yang boleh dilihat), aku mau request warna pink la pula.. hehehe.. boring pula pakai damon braces tiada getah ni..

Lepas tu, doktor bagitau besar kemungkinan gigi aku akan dicabut lagi dua batang di sebelah kanan, satu atas dan satu lagi bawah... Waaahahahaha... bila tu tidak tau la pula, tapi aku harap tidak payah la cabut.. huhuhuhuhuhu...



Dan biasalah.. dalam masa sehari dua lepas kena pasang power chain, gigi aku rasa ngilu sikit.. macam bergoyang.. susah mau mengunyah... but after that, kehidupan dan pemakanan kembali normal :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...