google analytic

Nuffnang

Thursday, June 26, 2008

Dearest best friend

Last nite, I went out to Midvalley with my ever dearest best friend in the world, Ann or some people call her, Kak Pah. Hehehe…jangan marah Ann, nanti kena jual. Nama kawan aku ni ada 3 patah, memang panjang. Pastu aku kadang2 lupa yang dia ni ada nama ketiga, or maybe I can say, perkataan ketiga dalam nama penuh Kak Pah ni. Aku rasa kalau aku ada daughter nanti, aku nak bagi nama dia sebijik cam nama si Ann ni, except for the Shariffah part. Ye la.. aku mana ada keturunan Syed ni.. jadi kalau letak juga, memang tak kena langsung la..

Thanks to my hubby, dia benarkan aku keluar semalam. Setelah lama aku tidak keluar berdua ja dengan kakak ni (eh… aku lagi tua 19 hari dari si Ann), baru aku sedar apa yang aku dah missing dalam hidup aku especially lepas dah kawin dan ada anak ni. Aku hampir kehilangan KAWAN BAIK aku!!!

Seingat-ingat aku, kali terakhir kami keluar sama-sama ialah time aku mengandung dan di Midvalley juga sebab aku mau cari skirt baru sebab perut aku semakin membesar. Lepas2 tu adalah berjumpa, tapi dengan kawan2 baik yang lain, datang rumah la.. bukan berdua saja.

Semalam sampai Midvalley pun dalam jam 8.15pm macam tu. Sampai2 ja terus shopping di MNG. Akhirnya, setelah diracun oleh Ann, aku beli jugak a nice top untuk dipakai di rumah.. (ye le tu.. benda cantik takkan le nak peruk dalam rumah je.. mesti la bawak kluar..hehehe).. lepas tu pegi plak ke Roxy.. sekali lagi, kerana merasakan aku ada hak untuk membelanjakan duit aku, dan hasil dari statement Ann yang amat meyakinkan, aku terjebak lagi beli handbag.. ahahaha… ala.. sekali sekala maa.. shopping with bestfriend la paling best sekali dalam dunia aku rasa.. kalau shopping dengan lelaki ni..hmm.. macam kureng ja…

Lepas tu, singgah di Secret Recipe untuk minum2.. nak pegi Dome, hujung dunia.. pegi Starbucks, Ann cakap haram la, Israel la… hahahaha.. mana2 la… we treat ourselves dengan slice of Chocolate Strawberry… (no picture..huhuhuh…).. then bersembang, gelak2.. bisik2.. hehehe.. lepas tu balik rumah, sampai cam dalam kul 11 lebey gitu..

Kesimpulan, it's nice to have my bestfriend back. Aku cakap dengan edi.. I need more time untuk bersuka ria dengan kawan-kawan perempuan aku.. I need my life back.. oleh kerana Zizou pun sudah besar sikit, jadi tiada masalah la setakat nak meninggalkan sekejap bersama daddynya. I really need my bestfriend untuk berkongsi cerita, suka duka, mengenang kisah lama time belajar dulu. Pastu, mana la tau.. kalau ada rezeki nanti, ble la jugak kami travel bersama-sama.. sesama pompuan je.. dengan kawan2 rapat aku dari UM dulu..

p/s: Do treasure your bestfriend.. bestfriend = bukan ahli keluarga, sama kepala, sama prinsip, amat memahami dan amat boleh dipercayai.. stick to us time susah dan senang..


 

 

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...