google analytic

Nuffnang

Monday, June 16, 2008

Tag diri sendiri – Henpon aku

Aku ni sedang dalam mood mau mencari cara lain untuk menenangkan fikiran.. so, jom blogging.. tag ni aku dapat dari blog Mama Ain

Handphone brand : Nokia 6120 Classic

Body colour : Pink + White

Default tone : Sex and the City theme

Assign tone : No assign tone.. males mau assign2 ni

Screen saver / wallpaper : wallpaper gambar Zizou tengah ketawa nampak gigi susu..

Advantages :

  • Smart phone yang amat la simple
  • Ada 3G (tapi aku pakai DiGi, so tara guna juga itu kelebihan)
  • Ble buat video call – still tara guna juga
  • Ble surf bila2 masa aku suka (aku ni style kalau mau tahu pasal sesuatu perkara, dan2 tu juga aku cari, syukur la aku ada hp aku ni)
  • Aku suka baca resipi, jadi baca online ja la
Why is it important to me? Sebab aku suka surfing online..bila la Digi mo ada 3G ni..
sebenarnya aku beli henpon ni semata2 sebab ni la henpon Nokia yang ada 3G dan yang paling murah ada di kedai time tu.. aku tidak mo pakai Sony Ericcson lagi sebab suda boring...





No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...