google analytic

Nuffnang

Friday, June 13, 2008

Post EPL & Champions League Final – Glory Glory Man United

Aku sudah lama mencari sweater yang ada hood untuk si Zizou.. tapi punya la susah kan dapat untuk baby boy.. untuk baby girl berlambak di kadai...

Fikir punya fikir, surf punya surf, aku ingat mau beli sweater Man United untuk kid secara online..

Mula-mula, malas mau order.. bila Man United sah menjadi juara EPL 2008 dan Champions League 2008, so aku pun order la…

After 2weeks plus, parcel kami pun sampai… hehehe… malam tu juga aku bagi Zizou pakai..

Tapi saiz sweater ni untuk budak2 umur 2-3 tahun.. lepas tu hood kepalanya besar… kepala Rio Ferdinand pun boleh masuk aku rasa… lepas tu tangannya panjang..

Ya la.. Zizou pun baru umur 1 tahun setengah.. tapi husband aku tidak mau sweater untuk baby tu pasal dia cakap design tu tak lawa.. cheh…

ni gambar zizou yang diambil secara sequence mode..(mesti kena ambil cara ni sebab kalau tidak nanti mata tertutup kena flash)

that flash light.. mataku..oh..

nampak semua gigi zizou...(i love this picture)

ketawa lagi...

ek ek.. mata kecik..


pok amai2...


belalang kupu2..


No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...