google analytic

Nuffnang

Friday, April 10, 2009

Hari penuh emosi..

Badanku semakin mengembang... waistline semakin ntah ke mana menghilang.. bahagian punggung sudah semakin membesar... kain-kain baju kurung pun sudah semakin sempit.. kalau pakai baju kurung pun sure nampak perut yang semakin membuncit.. jeans pun sudah semakin ketat... tshirt pun sudah banyak tidak boleh dipakai lagi... huhuhuhu... seluar tracksuit pun makin mengecil juga... naya...

Alahan dan demam, Alhamdulillah... tidak seteruk time mengandungkan Zizou dulu... bleeding pun sudah tiada.. (last week masih ada on off tapi pasal mau balik kampung Labuan, aku gagahkan jua)..

Balik Labuan? Best nya.... kerja aku banyak tidur ja.. Zizou pun gembira pasal ramai orang yang melayan.. ada Acik Lina untuk tolong buat susu, pasang cerita kartun, tukar pampers... ada Acik Tasha untuk bawa Zizou jalan2 pi town, mandikan Zizou, belikan Zizou new toys.. ada Uncle Aqil untuk bawa Zizou jalan2 pegi pantai.. memang kiranya Zizou ni betul2 jadi center of attention... (nenek and atuk ada meeting di KK.. sigh)

Next time, mau balik Labuan dalam masa terdekat lagi la.. tapi kali ni mesti bawa abang edi.. nda larat la mau melayan Zizou dalam flight... pening kepalo!

Kan bagus kalau duduk di kampung ja...

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...