google analytic

Nuffnang

Wednesday, April 22, 2009

Kelab Kebajikan Opis Family Day - Zoo Negara

Date of event = 19 April 2009
Time of event = 8-12

Family day hari tu pun syok juga... abang edi dapat cabutan bertuah.. aku menang karaoke... zizou pula menang pertandingan joget budak2... hehehe.. (first competition yang zizou menang) Nurul dan bapa dapat hadiah bengkak2 di leher penangan ulat bulu.. (bawa family dari Labuan, kebetulan ada di KL)

lepas tu, dapat la berkenalan dengan keluarga2 colleague aku... kenal la isteri bos yang ni macam mana, sporting rupanya... bos yang ni, anak dia comel juga... bos yang ni, wife dia pandai menyanyi... husband akak yang ni, walaupun nampak cam pak aji... sporting gak bole main bola sepak..

lepas tu, ada colleague aku cakap, aku makin bulat sekarang, tambah2 pakai tshirt and seluar track ari tu.. huhuhuh.. aku pun, kerana mengenangkan keadaan diri sekarang, tiada la mau join sukaneka yang ada lari2 semua tu.. (you're pregnant.. jangan lupa wahai diriku)


berkaraoke dengan colleague


isi minyak dulu


lucky draw

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...