google analytic

Nuffnang

Monday, June 20, 2011

Syukur

Gembiranya la aku..

Pagi tadi punya la main awal aku sampai UKM (awal la kunun, sedangkan ada kawan aku datang lagi awal dari aku..)
Semangat berkobar-kobar lepas cuti hujung minggu baru-baru ni - pegi check-in di PD dan lepas tu melawat ibu saudara Abang Edi di Alor Gajah.

Sampai ja di meja aku, terus aku on pc, buka internet dan terfikir untuk check result exam aku semester lepas. Balik-balik sudah aku check, tapi belum lagi keluar tu result.. Jadi, hari ni mau try lagi..
Lepas masukkan id, password dan klik pada Keputusan Peperiksaan - yeay!!!!!

Totally unexpected!
Alhamdulillah.. serunutnye...
Lepas aku sebarkan berita last semester exam result sudah keluar kepada kawan-kawan aku - semua pun dapat keputusan yang gembira!

Syukurlah usaha kami tidak sia-sia.. Syukur sebab usaha kami diberkati..

p/s: Aku masih ingat lagi time aku sit for final paper tu, buka ja question book, terus rasa macam mau menangis - tawakkal ja la.. Aku risau ja kena repeat paper tu.. huhuhuh.. nasib baik dapat result ok! Fuh.. Ok la tu.... it definitely gives me a boost of motivation for my writing..

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...