google analytic

Nuffnang

Wednesday, June 1, 2011

Terminator

Baru ja balik dari TMPoint.
Aku kasi terminate tu TMNet DialUp 1515 yang aku subscribe since 1998.
Apakah boleh aku dapat outstanding bill RM80++ untuk benda yang lama sudah aku tidak guna... paling last pun aku guna maybe time tahun 2004 kali rasanya..

Ceritanya macam ni..
Ni lanjutan dari kisah aku baru subscribe Unifi.. Lepas tu aku dapat sms yang mengatakan pemasangan Unifi aku kena hold dulu pasal aku ada bil tertunggak sama TM.
Heran la juga.. aku mana ada akaun sama TM.

Lepas call customer service TM, baru la tau rupanya bil tertunggak itu adalah untuk akaun TMNet aku.
Kurang asyem...
Walaupun aku tidak guna, still kena bayar juga sebab aku tidak terminate..
Rupanya....
hmmm.... kalau orang lama nda guna tu, tau-tau ja la orang nda mau lagi servis tu kan.. dorang ni juga.. saja ja mau makan duit aku untuk servis yang aku tidak pakai lagi ni..

Nasib la.. pengajaran la tu..
Kalau sudah pandai subscribe, maka pandai-pandai la mau terminate kan..

Macam teda-teda ja la usin aku RM80++ tu.. huhuh..

p/s: Terus aku berkira-kira, mau teruskan ka pakai Unifi ni aa? 

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...