google analytic

Nuffnang

Thursday, June 2, 2011

Till the next appointment

Next monday adalah hari untuk ortho appointment aku yang seterusnya.
Di hari-hari terakhir sebelum next appointment adalah hari-hari yang agak kurang selesa.
Pasal gigi aku akan semakin rapat menyebabkan archwire itu akan berlebihan (tersisa) di hujung belakang gigi.
Lebihan archwire itu akan mencucuk-cucuk gusi dan dinding pipi aku dari sebelah dalam.
Kalaulah aku ada playar yang boleh potong lebihan archwire ni macam yang dentist guna tu, lama sudah aku potong sendiri.
Aku ada terasa mau potong sendiri pakai gunting kecil, tapi bolehkah? Sanitized ka?

Aku tunjuk sama Abang Edi, dia kata sikit ja tu. Memang la mata dia nampak sikit, tapi dalam mulut aku terasa macam panjang ja tu lebihan hujung archwire.

Boringnya la amat.
Mau cantik punya pasal.Cantik ka? huhuh..

p/s: Aku selalu tidak minta apa-apa dari Abang Edi di kala hari kebesaran kami (birthday aku dan wedding anniversary). Abang Edi tunjuk "Tu bracelet I dah bagi", tapi aku balas dengan "Ini pasal I tak minta untuk 3 event berturut-turut".
Lepas tu Abang Edi menambah "Tu besi kat gigi tu I ada sponsor".. terus aku terasa seperti terpana dan tersentak sambil terpacul perkataan "Kurang asyam" (tapi hanya di dalam hati). Wow!! I've never thought of that.. How sweet! Betul juga, bukan la cikai2 pun kos pasang braces ni.. huhuhuh.. You are right Abang Edi. I heart you. :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...